„A virtuális asszisztens (általánosan rövidítve VA, gyakran virtuális irodai asszisztens) egy gyűjtőfogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból (otthonról, úgynevezett „home office”-ból), segítenek vállalkozásoknak, támogatják azok működését. (…)
A virtuális asszisztensek szabadúszó, egyéni vállalkozók, akik szerződéses kapcsolatban állnak ügyfeleikkel. A saját vállalkozásuk adózásáért saját maguk felelnek, vagyis az ügyfélnek nincs gondja a munkabérre, járulékokra, munkaviszonnyal kapcsolatosan jelentkező egyéb teendőkre. A virtuális asszisztens egyszerre több ügyfelet is kiszolgálhat.”
Több, mint 15 évet dolgoztam a gépiparban irodai-ügyintézői területen.
Munkámban és a magánéletben is híve és használója vagyok mindenféle digitális kütyünek, felületnek, alkalmazásnak, megoldásnak, így kézenfekvő volt, hogy megszerzett tudásomat, tapasztalatomat felhasználva, kompetenciáimat tovább bővítve dolgozzak online vállalkozástámogatóként. Mert ami Neked nyűg, azt én örömmel elvégzem.
Kezdő vagy már működő vállalkozók, kis létszámú vállalkozások adminisztrációs feladatait vállalom át, de ugyanilyen örömmel segítek magánszemélyeknek hivatali levelezésben, vagy idősebbeknek a digitális-virtuális világban felmerülő kisebb, hétköznapi problémák megoldásában.
Virtuális asszisztensként küldetésem, hogy minél több kisvállalkozónak nyújtsak személyre szabott támogatást, ezzel segítve őket céljaik elérésében és a mindennapjaik egyszerűsítésében.
Vedd fel velem a kapcsolatot a hello@hanova.hu e-mail-címen, vagy töltsd ki a Kapcsolat oldalon a kapcsolatfelvételi űrlapot, és egyeztessünk időpontot az első, ingyenes konzultációra. Az üzenetben kérlek írd meg milyen feladatokat szeretnél kiszervezni.
Amennyiben elégedett vagy szolgáltatásaimmal, kérlek segíts másoknak és mondd el a véleményed Google-on. Szekenneld be a QR kódot, vagy kattints a képre, és rögtön meg is oszthatod a véleményed. Előre is köszönöm.