Egyéni vállalkozóként, valamint kis-, közepes vállalkozásként virtuális asszisztenssel együttműködni azért jó - kezdem a válaszom -, mert a virtuális asszisztens szakterülete pontosan az olyan feladatok ellátása, amelyekre a vállalkozók "szükséges rosszként" tekintenek.
Ilyenek a nyilvántartások vezetése, számlázás, könyvelői kapcsolattartás, adminisztráció, irat- és dokumentáció kezelés, hivatali levelezés, social media felületek kezelése, és gyakorlatilag bármi, ami nem a vállalkozás fő tevékenysége.
Örömmel jelentem, hogy nekem, virtuális asszisztensként, vagy ha úgy tetszik online vállalkozás támogatóként viszont pontosan ezek a feladatok a fő tevékenységem.
Azon túl, hogy időt, energiát és az idegeskedést is megspórolom ügyfelemnek azzal, hogy kiszervezheti nekem ezeket a feladatokat, további haszon számára, hogy az együttműködésünk megbízásos alapon zajlik. Tehát a számlám befogadásán és kifizetésén kívül más teendője nincs, ami egy munkaviszony kapcsán felmerül (ilyen például a bejelentés, bérszámfejtés, járulékfizetés, nem is beszélve a fizetett szabadságról és betegszabadságról).
Ha a felsorolt előnyök nem lennének elég meggyőzőek, hogy most azonnal felkeress valamely elérhetőségemen, hogy egyeztessünk egy időpontot az első megbeszélésünkre, akkor most mindezt megfűszerezem egy limitált ajánlattal.
Jövő év elején 15%-kal emelkednek a díjaim.
Viszont, aki még idén keretszerződést köt velem, vagyis nem egyszeri feladatra, hanem hosszútávú együttműködésre szerződünk, annak 2025. június 30-ig befagyasztom az árakat, és garantálom az idei díjakon való munkavégzést.
Ha eddig bizonytalankodtál, szerintem ne habozz tovább, keress bátran, nem érdemes lemaradni erről a fantasztikus lehetőségről.
Egy igazán lényeglátó cikk jelent meg a virtuális asszisztensekről, megtisztelő, hogy hozzájárulhattam a tartalmához.
https://tusarkakon.hu/konnyits-a-terheiden-egy-virtualis-asszisztenssel/
A mai napot (is) hasznosan és tartalmasan töltöttem, hála Pixelgyár OWT - Online Webdesign Tanfolyam online marketing workshopjának, melyet a napi feladataim elvégzését követően hallgattam.
Köszönöm Zsu az átadott tudást, nagyon hasznos.
Holnap tovább folytatom a tanulást az Innovatív Virtuális Asszisztens Műhely tanfolyammal, amellyel úgy vélem új szintre tudom emelni szolgáltatásaim színvonalát.
Ha Téged is érdeleknek a tanfolyamok, mert van ám sok féle, nézz szét a https://webdesigntanfolyam.com/tanfolyamok/ oldalon.
2024. február 18-án sikeres vizsgát tettem a Riport Applications Kft. Kvikker képzésén.
Sok hasznos elméleti információval és gyakorlati tudással gazdagodtam a Quick rendszer használatát illetően, örülök, hogy jelentkeztem a képzésre, és hálás vagyok a szervezőknek és az előadónak a lehetőségért.
Elindult az ötödik Kvikker képzés, melyen én is részt veszek, és a képzés végén, sikeres vizsgát követően minősített Kvikker tanúsítványt kapok, amelynek birtokában hivatalosan is segítségére lehetek kedves ügyfeleimnek a Quick számlakezelési rendszer bevezetésében és használatában.
Videókészítés, videószerkesztés tanfolyam elvégzésével újabb ismeretekre tettem szert, ezzel tovább bővítve azon szolgáltatásaim körét, mellyel kedves ügyfeleim rendelkezésére tudok állni.
Keressenek bizalommal.
Elindult a blogom
Elérhető itt, a www.hanova.hu weboldalamon a Blog fülön, valamint a https://hanovablog.blogspot.com/ oldalon is.
Olvassátok szeretettel írásaimat.
Ezentúl a Youtube-on is találkozhattok munkáimmal, elindult a csatornám
Megérkeztek és munkába is álltak az új "kollégák".
Így már így már színes és fekete-fehér nyomtatást igénylő feladatokat is el tudok látni A4-es méretig, 300 g papírsúlyig.
Epson Workforce Pro
WF-C4810 színes nyomtató
A/4-es karos vágógép